Wednesday 21 October 2009

花花落地



屋前的大樹落了紫色的小花。

11 comments:

小丁 siuding said...
This comment has been removed by the author.
小丁 siuding said...

未來老師,
這是手織手套sample 1, 你先可以看看啊.
明天會post sample 2
因為你的手和我的大小接近,我先織我那對就可以給你試穿了。
另外你想要的淺黃色是那一種? baby yellow? Lemon yellow? 鵝黃色 ?

小丁 siuding said...

漏左條link
http://www.siuding.com/2009/11/sample-1.html

the deer* said...

未來同學,哈哈恭喜妳成功織出手套!好似好暖咁喎!em...至於baby yellow, 我諗係好淺好淡淡的那種。不過其實咩色都冇mug所謂的!唔好破費啦!:)

the deer* said...

呀!我都想問吓妳上O個個音樂堂係點樣可以上ga lei?

小丁 siuding said...

你講我星期五的音樂課呀, 就咁黎就可以了.
不過今個星期五同下個星期都無課.
你得閒可以黎join
你可以打比大森, ada 或者我 ^_^
咁我地一齊去.

小丁 siuding said...

就係因為織平過買先至織乍, 我今年都唔織頸巾啦, 仲貴過買... (之前我織的全部比舊同學羅晒, 我能我只織一條比自己算 ^_^ )

另外我約左朋友星期四去學鈎野, 鈎比織快同埋慳冷, 可以學做帽子同埋花邊啦, 我見d 書用針鈎好個白花加入個d 衫邊度好靚呀. 下次羅比你睇下.

the deer* said...

好啊!好想去個音樂課,但我星期五通常收7:45pm,唔知會唔會太夜呢?
嘩gang, 仲學埋鈎野tim!:P

小丁 siuding said...

你要不要學呀, 可以一齊玩啊.
釣野比織野易的.

the deer* said...

好哇!哇好多野要學, 我黎緊又要學彈jazz piano(想學左好耐), 大出血!但我11月份的星期四晚都要返教會練歌,或者再約!

小丁 siuding said...

我學左再教你幾時都得啦
我搬定左買琴後才學, 到時學完琴抽小小小時間教你好快學識啦 ^_^
學多野野咪好羅, 可以變成八爪魚了 \(^O^)/